Sahabat dunia akhirat


Hi lagi sekali . .okay kali ney nak story tentang sahabat farina sejak bangku sekolah menengah lagi , nama dea adalah Noor Farhana Binti Fazlul Haque a.k.a nana saje .hehe . . umur dea adalah 18tahun tapi belum genap lagi sebab dia lahir 30 haribulan 10 . okay now nak cerita sikit pasal dia ni , dia seorang yang manja ,baik hati , dan seorang yang peramah dan gila2 sedikit . Dia ni selalu ada kalau farina tengah ada masalah waktu kat sekolah dulu , farina sayang gila , bagi farina dia la sahabat baik dunia akhirat , one days, dia ada mintak farina berubah untuk ke jalan yang benar tapi farina masih belum boleh tunaikan permintaan dia sebab farina masih belum boleh terima insan yang bergelar lelaki .Tak tahu laa kenapa ! Nampak tak muka dia yang kat atas tu , muka sewaktu pendaftaran kemasukan uitm sem 1 , Ya Allah suka nya dia , farina happy bila tengok dia happy . 


Mood : Nana , aku rendu kenangan dulu waktu kita sama2 kat sekolah , time aku susa ko tolong , time ko susa pun tak de segan silu aku nak tolong ko .aku gembira sebab cita2 kau tercapai nak masuk UITM melaka uw . .alhamdulilah weyh . .lepas ni aku tak boleh tengok ko lagi and tak boleh nak jaga kau lagi sebab kita dah berpisah sebab belajarkan , aku sayang kau sahabat . cuma aku mintak kau jaga diri tu elok2 okay .

No comments:

Post a Comment