Happy :) sebab dapat jumpa balik .heppy sesangat

Hehe , rasa gembira sangat hari niey , jumpa jugak aku ngan lessy aku niey hah  , sekian 2bulan aku tak jumpa . haha . . lessy ke ?? percaya tak ? okay laa aku nak jujo ,yang sebenarnya dia niey laa kawan yang paling paham aku dan paling aku sayang :) nak tahu sebab apa ? masa waktu aku menangis baru lepas putus ngan CAPITAL AL tu dia nampak aku mcm too tapi aku buad bodo sebab aku masa tu buntu dengan keputusan ex aku niey .Jadi si CAPITAL M niey selalu ajak aku buad sesuatu yang barusupaya aku bole lupakan ex aku tu tapi tak bole pun ;) dan dia banyak nasihat kan aku untuk lupakan masalah2 aku tu .alhamdulilah sedikit demi sedikit aku berjaya harungi dugaan yang tuhan beri pada aku tu . Pada CAPITAL M thanks awak sebab dah bahagia kan saya dan thanks jugak gembira kan saya tatkala saya tengah kesedihan.cuma saya nak cakap awak jangan tinggalkan saya lelama taw .nnty kita duduk satu rumah lagi taw :) kita buat riuh rendah taw mcam dulu . selalu kena mara ngan warden2 rumah agy kan ,hehe :) apapun best sangat kenangan2 kita .iloveyoulaa CAPITAL M

No comments:

Post a Comment