HAPPY :)

HAHA , alhamdulilah hidup aku lebih better sekarang niy sebab dalam hidup aku sekarang niey SINGLE , tiada yang lebih best selain dari kehidupan keseorangan . Tapi takpe sebab aku merasakan hidup terlalu ceria sampai kan ada orang tegur kata aku kelihatan ceria sentiasa .Okay , kepada capital A : thanks saya nak ucapkan kerana dah menghancurkan kehidupan saya sebelum niey ,tapi saya tak salahkan awak lagi daa , sebab saya da bole trima kesalahan awak tu bukan salah awak sepenuhnya juga sebab saya pun ada salah jugak kan ? . Kepada capital AL : thanks jugak saya nak ucapkan kerana awak bagi saya kehidupan yang macam niey tapi saya tahu mungkin ada sebab kenapa awak buat saya mcam niey kan ???? mungkin ada salah saya kan ?? tapi saya tak pernah salah kan sesiapa yang tinggalkan saya sebab saya tahu saya tak sempurna dimata korang . Memang tak layak untuk dicintai or cintai orang .Huhuhu , apapun thanks laa sebab bagi kehidupan keseorangan niey , alhamdulilah lagi sekali saya ucapkan kerana saya rasa lagi better mcm niey dari sebelum niey .Ramai yang tindas saya tapi saya cuba untuk bangun semula kerana saya sedar kesilapan saya pada ex2 saya sebelum niey .

Kata-2 terakhir sebelum publish :P : Apapun aku happy sebab korang bagi aku kehidupan macam niey sebab aku rasa selesa dengan kehidupan mcm nie lagi dari sebelum ini.Semoga tuhan terus tabahkan hati aku .:)

No comments:

Post a Comment